mina hjältar ♥

Mina hjältar. Ni är guldvärda alla 3 ♥


Jag börjar med Agneta Johansson. Hon har alltid funnits där för mig. När jag än har behövt henne så har hon alltid sträckt ut en hjälpande hand och hjälpt mig. Mitt liv har inte varit enkelt och jag har kanske inte varit en enkel person att umgås med. Jag har heller inte varit en lätt person att leva med. Men du har alltid orkat, orkat lyssna på mig och fått mig att inse att jag är stark. Alla dom dagar jag kännt mig värdelös och bara velat dö så är de du som fått mig på andra tankar och de är tack vare dig som jag står på egna ben idag. Jag kan inte tacka dig nog mycket men jag vill iallafall att du ska veta att jag älskar dig. du är guldvärd ! ♥


Den andra är ju självklart min bästa vän och "syster" Sofie Lundbäck. Vad hade jag gjort utan dig min andra halva ? Du är den absolut bästa vän man kan ha. Jag vet att jag gjort dig ledsen och rädd många gånger men du har ändå varit där och hjälpt mig stå upp när jag inte orkat göra de på egen hand. Du är min bästa vän och jag vet inte vad jag hade gjort om jag förlorat dig. Tillsammans klarar vi allt, älskade syster. Tack för att du finns, du är guldvärd ♥

Sist men inte minst måste min älskling få ett tack han också. Han har inte varit med mig genom min värsta tid i livet men när jag träffade honom så visste han. Han har läst "boken" jag skrivit och han vet hur jag mått. Ibland kan jag vilja prata ut om vissa saker under kvällarna och han ligger och håller om mig och lyssnar. Han finns alltid där om jag är ledsen och han vet att jag fortfarande än idag kan få panikångest och börja gråta mitt i allt. Jag är så himla glad att han orkar leva med mig, för som sagt är jag kanske ingen lätt person att leva med. Men jag gör mitt bästa och jag är så tacksam att han finns vid min sida. Min älskade pojke ♥





Kommentarer
FFJIDAA - Frida Lindström

Hej fin blogg! =)

2010-12-23 @ 18:15:07
URL: http://ffjidaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0