underbar födelsedag ♥

hade en underbar födelsedag igår. var på banken och fyllde på lite papper och sånt som hör till när man fyllt 18 :) sen for jag och käkade lite för jag höll på att dö i hunger ! och sen for jag till mamma och öppnade första cidern. satt och pratade lite med henne och hon grät för att jag fyller 18. hon säger att hon inte är mogen ännu. haha söt mamma ! ♥ och sen kom sofie och vi började vina. satt och pratade en stund innan moster och henrik kom och käkade smörgåstårta. mammas smörgåstårta ♥ fyfasiken vad god ! jag fick presentkort på kicks och åhlins. tack kära moster & henrik ! sen drog vi vi vidare till malmberget och fortsatte där ett tag innan sandra och hennes kille körde oss till nex. till en början var de jävligt trist men sen kom ett helt gäng och överraskade mig. ulli, erik, tim, dennis, micke, poggats & alinne. jag blev jätte glad. sötungar :) for hem efter 12 nångång och då gick jag och la mig. nu längtar jag ruskigt mycket till imorgon och lördag.

men nu blir de duschen så man blir människa igen. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0