10 timmar i skolan, yey !

sitter på datakunskap och ångrar mig som fan att jag inte fixade g i 1an. nu måste jag sitta här till klockan 6 varje torsdag för att plugga upp betygen. fan också ! nåväl, våran lärare som vi har nu verkar ju iallafall mycket bättre än våran förra. han verkar inte lika hård, så förhoppningsvis går jag ut med ett g i datakunskap. slut snackat om de !

när jag kommer hem måste jag laga käk, de blir en jävligt sen middag men de finns inte så mycket att göra åt de :) är ruskigt trött och vill helst bara hem, duscha och sen lägga mig och sova. imorgon ska jag till frissan kl 9, fan vad skönt ! äntligen kanske man blir lite snygg i håret, just nu hatar jag mitt hår.  är så jävla less på färgen och de är så trist. så en bild på mitt hår får ni imorgon :) nu måste jag kila. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0