3dje inlägget idag

tredje inlägget för idag, ni kan ju förstå hur kul jag har ? brukar ju aldrig skriva såhär mycket . men de är ju säkert någon där ute som är road av att läsa vad jag gör :) nu är de iallafall kaffe rast i 20-30 min ? men jag har haft rast i 1 timme nu, och mer blir de. de finns ingenting att göra så jag sitter mest bara här och tar det lugnt. ruskigt skönt, för min rygg har börjat bråka igen. köpte aldrig nå tabletter igår och har sovit rätt bra inatt och på morgonen kom jag upp ur sängen utan problem men nu börjar de göra jävligt ont. känns ganska så onödigt att åka hem tidigare eftersom att de är så slappt här och jag behöver ju inte anstränga mig speciellt mycket.

kan ju passa på att berätta att jag har 1 snus kvar som jag ska klara mig på till halv 4. wiho ! men jag får väl se till att snåla på den.

läser förresten hugo och paows blogg för en stund sen och dumma jävla paow som har varit otrogen ! om ni frågar mig så var dom så himla söta tillsammans och hugo verkar en toppen kille. så ska paow gå och knulla med något äckel från en dokusåpa vars dom super och knullar runt. blir hyfsat arg ! har lust att åka ner till paow och slå henne på käften och berätta för henne hur dum i skallen hon är när hon gjorde sitt jävla misstag med den där nemo. stackars hugo .. nåväl, han förtjänar faktiskt en bättre tjej. nog snackat om de nu, för jag ska dricka ett glas vatten och sen fortsätta ta de lugnt i 2 timmar till ,ungefär. grymt ! hoppas ni orkar läsa mina meningslösa inlägg. puss



Kommentarer
Anna

jag läääser jämt ! :D men ja, läste bloggen, gå in på jockiboys blogg, han har ju spelat in paows "erkännande" å lagt upp på bloggen. lite lågt tycker jag faktiskt...

2010-10-21 @ 13:58:35
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0