aj

ursäkta om tjatar om att min rygg värker, men nu är de fan allvarligt !! på morgonen hade jag ju som vanligt ont i ryggen men inte lika farligt som de brukar vara så jag klev upp fast jag var jävligt trött och ville ligga kvar i sängen. med tunga steg knallade jag till bussen vidare till maskintjänst. när jag kom dit fick jag ännu mer ont i ryggen men jag tänkte att jag skulle bita ihop. till lunch for jag på stan och lunchade med min kära kusin, sen tillbaka till praktiken. och när jag kom dit och skulle böja mig ner och knyta skorna så gjorde de så jävla ont att jag höll på att börja gråta !

så jag ringde min kusin så han fick hämta mig, nu är jag hemma och de onda har gått över litegrann men jag hade ändå inte orkat vara på praktiken för jag kan ju knappt böja mig ens lite så gör de skit ont. och ont i halsen har jag också ! min lycko dag, verkligen. nu lägger jag mig under täcket med körkortsboken och sen sover jag en stund i hopp om att vakna utan att ha ont. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0