cause we belong together

fredag, love it ! hoppas den här helgen går segt så man hinner njuta en stund. min karl åker tyvärr till byn imorgon men vi får mysa ikväll för på veckorna är vi alltid så himla trötta och somnar skit tidigt. så vi hinner aldrig umgås :/ så vi kanske hyr en film och äter nån god middag :) slutar klockan 3 idag och jag har 1 snus prilla kvar att klara mig på, hur fan ska de gå .. försökte få tag i sanko men hon svarar ju inte. hon MÅSTE sponsra mig med 2 st iallafall. får testa ringa henne sen. men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag knallar till skolan. puss


Kommentarer
Fröken M

Hihi... vi tackar för komplimangen - både viggo och jag ;) I natt var han dock hemsk !? Du vill inte låna honom så jag får sova ? ;)

2010-10-15 @ 10:41:19
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0