don't trust a hoe

har kommit hem för en liten stund sen efter en tur på stan med en efterlängtad therese. vi hade en behövlig pratstund som inte varade så länge för jag var tvungen att åka hem och plugga. men lik förbannat hamnar jag här. har precis gjort bort samhällsläxan iallafall och ska sätta igång att plugga lite till svenska provet som jag har imorgon. jag har inte ens en aning om vad skiten handlar om ? hur fan ska de gå. imorgon har jag körning med bilskolan iallafall, sen far jag till skolan och gör prov och sen måste jag hem och dammsuga. dammråttorna börjar bli allt för många.

min man är sjuk som tusan, han snorar och är hes. stackarn ! så jag tror att jag ska koka lite te åt oss och sen krypa ner under filten i soffan och bara mysa tills de är dags att sova. ikväll blir de en tidig kväll. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0