en lördag utan min man

ännu en lördag utan min karl, han har åkt tidigt som fasiken imorse för att jaga älg :( saknar han redan! men lördag idag och det innebär att vi ska börja tapetsera. helst hade jag velat sova bort hela dagen men jag var tvungen att kliva upp tidigt så jag kan måla resten av sovrummet innan micke kommer och ska tapetsera :) min moster och hennes man har även kommit hem från thailand för nåndag sen så vi ska nog dit idag med en bröllopspresent och säga hej. kanske,kaaaaaanske får jag med mig något snyggt hem från thailand av dom ;)

nåväl. nu borde jag sätta igång med målandet så de blir klart någon gång. sen måste de ju hinna torka också innan tapeterna slängs upp. så ni får bilder ikväll mest troligt på hur de blev ;) har även tagit före på väggarna bilder. puss


Kommentarer
Annapanna

sv: jag det måste vi göra :D så måste vi promma också :D

2010-10-02 @ 12:35:47
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0