hate you ..

känner mig så irriterad ! du är så jävla falsk rakt igenom. jag trodde mycket bättre om dig, när jag väl lärde känna dig. men sen blev du bara värre och värre och jag är så glad att jag inte har dig som vän längre. jag behöver ingen som dig, du är så jävla patetisk. sitter och snackar skit om allt och alla hela tiden som om du vore så himla mycket bättre. du tror att alla tycker om dig och att alla hela tiden står vid din sida, men du har fel. ingen orkar med dig för du snackar så mycket skit och är så jävla blåst i skallen. inte konstigt att dina killar aldrig stannar länge hos dig, du är verkligen en pain in the ass, bitch ;) fuck you !!



Kommentarer
Anna sofia Norman

go evve , go evve !

2010-10-01 @ 07:26:56
URL: http://erniiee.blogg.se/
Fröken M

Låter som en människa du kan klara dig utan !! kram

2010-10-01 @ 07:42:38
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0