I will always love you

Du är en speciell människa , du skapade min väg,
du har hittat mitt hjärta , du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen , då du gjorde ditt val ,
jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag älskat nån så mkt som jag gör idag,
du får mig tänka positivt , och du gör mig knäsvag.
Jag kommer alltid älska dig , tills dan jag slutar andas,
och du är allt för mig , så hoppas att du stannar.
Du o jag tillsammans , det måste skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder.
kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde,
du räddade mitt liv , va gör en ängel här på jorden ?
jag är glad att livet vände , att det blev som det blev,
för utan dig i mitt liv , så är jag inte hel.
Jag älskar dig o jag lovar det e sant,
för dom bästa stunderna, är när du håller i min hand.
vi föralltid älskling





Kommentarer
Anna

finusar ! <3 ;D

2010-10-11 @ 12:26:35
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0