i will die in your place

har haft 1 lektion idag och sen knallade jag hem, lagade lite mat för jag var sjukt hungrig och nu sitter jag här och pratar med en söt cecilia på msn :) vi pratar om allt mellan himmel och jord. hur som helst har jag fått pengar idag och jag är lycklig ! har haft 12 kr på mitt konto hyfsat länge nu och de har varit riktigt jobbigt. ska på posten och skicka iväg ett paket idag och sen fara och stor handla mat för vi har ingenting hemma ! min söta lillebror fyller 8 den 10 november så vi ska väl fara och köpa en present åt han också färdigt, så jag inte hinner slösa alla pengar ;) och den 12 åker jag och mamma till luleå och kollar idol, bor på hotell och shoppar julklappar och kläder. de kommer bli riktigt mysigt. men nu ska jag diska innan min karl kommer hem :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0