I wish my smile was your favourite kind of smile

halkbanan gick ju bra, var lite nervös faktiskt men det var inte så farligt som jag trodde. jag lever ju :) den var ganska lång tråkig, helst när man fick sitta och vänta på att dom andra skulle köra. men 4 timmar gick hyfsat fort iallafall.

imorse kom jag knappt upp från sängen, min rygg !! har sovit 1 timme ungefär inatt och jag var helt död på morgonen. idag var det första dagen jag hade praktik, och jag var tvungen att stanna hemma. inte bra ! men vad skulle jag göra ? inga värktabletter har vi hemma heller. så jag låg kvar i sängen med min onda rygg. somnade om i ungefär 20 minuter sen har jag legat i sängen hur länge som helst, och när jag skulle kliva upp var de ingen lek. fan också ! när min man kommer hem från jobbet blir de raka vägen till apoteket och köpa ipren eller vad som helst, så jag kan sova inatt och så jag kommer till praktiken imorgon.

har min söta lilla vovve här också. de är världens snökaos ute och hon hatar snö. hon fryser ju om sina små tassar, stackarn ! nåväl. nu ska jag nog börja städa lite, de behövs verkligen dammsugas. om min rygg tillåter de vill säga.


Kommentarer
Birgermonika

Very nice site!

2012-01-25 @ 09:48:31
URL: http://birgermonika.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0