jag är en soldat för dig

ett litet snabbt inlägg innan jag måste rusa till skolan. har fått mina kläder från hm i tisdags. det var bara några plagg men jag ska fota och lägga upp dom här ikväll ! för tyvärr slutar jag så sent som klockan 6 idag, vet fan inte hur jag ska orka med verkstad från 8 till 4 först.  men de får man väl ta. ska väl och käka hos mamma efter skolan tror jag,om jag inte är allt för trött. för jag menar, 10 timmar i skolan sliter verkligen ut mig. har ont i hela kroppen också, min rygg värker som tusan fortfarande och jag funderar på att fara till läkaren med den, för ibland kommer jag knappt upp ur sängen för att jag har så himla ont. men nu måste jag kila iväg. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0