maskintjänst

roligare än väntat, än så länge iallafall. har ju bara hunnit vara här i 2 timmar. så jag ska inte säga för mycket :) har inte hunnit göra så mycket och de jag ska hålla på med är mest bara dator arbete, så de blir väl inte så mycket ute i verkstan utan mest här inne på kontoret. jag funderar faktiskt på att bli kontorsnisse, hålla på med pappers arbete istället ! :)

jag var iallafall sinnessjukt trött på morgonen när jag knallade till bussen 20 i 6. och att åka buss, fyfan säger jag bara. tur att jag flyttat till malmberget och har nära till skolan. för de är ju helt värdelöst att åka buss, ingenting jag saknat iallafall. hoppas den här dagen går fort här så jag får åka hem och sova en stund. och imorgon är de fredag , underbart. men nu måste jag sluta. puss !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0