no, you'll never be alone

tisdag idag, börjar skolan halv 11 med svenska, sen samhälls prov. är inte så himla nervös, har inte hunnit plugga så mycket eftersom att jag fick reda på att vi skulle ha prov igår :o men jag ska göra mitt bästa i hopp om att jag klarar de. känns sp himla jobbigt att ha massa rester :/ hur som helst så ska jag ju umgås med elin idag ! kul :) får se vad vi hittar på, men som vanligt kommer vi babbla sönder varandras öron. men de kan behövas !

ska plugga lite smått nu här på morgonen och försöka få in nått i min hjärna. den funkar inte så bra såhär på morgonen. men de är väl värt ett försök. puss !

 



Kommentarer
Elin

tro mig det behövs! :)

2010-10-05 @ 09:54:36
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0