otrohet

en ny kategori vars jag ska skriva om allt möjligt, så får ni tycka till !



 de är så mycket snack kring paow och hugo nu, att paow varit otrogen med nemo osv..vissa tycker att hon borde förlåtas eftersom att det var ett misstag som hon ångrar och att hon inte varit otrogen gång på gång utan att de handlade om 1 kväll bara. och vissa tycker att hon är dum i skallen och äcklig ..men jag säger bara, so what ? otrogen som otrogen. jag själv hatar otrohet fast jag själv har varit de. men då var jag mycket yngre. typ 13 ? och förhållandet var inte så seriöst men jag skyller inte ifrån mig. de var dumt, och jag säger absolut inte att jag inte gjorde fel, för de gjorde jag. men hur som helst så tycker jag att paow hade kunnat tänka efter före. man ska aldrig skylla på fylla "åh jag var så full, minns ingenting" jag själv tycker att de är så lågt.

läste i veckorevyn för ett tag sen och då var de en fråga om man ska förlåta otrohet eller inte. en tjej svarade ja och den andra nej. den som svarade ja sa nått sån här "varför ska ett litet misstag förstöra ett helt förhållande" och de är ju till viss del sant, egentligen, men de är ju olika från person till person hur illa dom tar de. och hon som sa nej sa "varför måste man vara med någon annan om man har en tjej/kille som man älskar" och jag håller med den sist nämna. varför ? varför är man otrogen ? jag själv skulle aldrig förlåta om min pojkvän hade varit otrogen. aldrig någonsin !

vad tycker ni ?



Kommentarer
Anna

håller med dig till fullo. jag förstår inte dom som har mage att vara otrogna mot den man är tillsammans med. Man är ju tillsammans för att man älskar varandra, eller har jag missat nått ? Det är nog bland det dummaste man kan göra. menar, visst, endel tycker kanske inte det är så farligt, men för andra, säkert dom flesta, så handlar det ju om att man måste lita på den andra. det är ju sjukt viktigt i ett förhållande. annars går man runt och undrar och funderar om personen är trogen, kanske gillar nån annan osv osv osv. jag hade aldrig klarat av otrohet, varken vara det själv eller att min partner skulle vara det mot mig. jag skulle ha så jäkla svårt att lita på den personen igen.

2010-10-22 @ 10:46:04
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0