p3 i högtalarna

p3 spelar verkligen värdelös musik. och jag vet inte hur man ändrar till mixmegapol ! korkad som jag är ..  nu har jag riktigt tråkigt, alla är på lunch och jag har ingenting att äta ! de kanske beror på att min söta karl tog all mat till sin matlåda, ego ? jotack. men jag klarar mig :) han slutar ju mycket tidigare än mig så jag hoppas att han har lagat en svin god middag tills jag kommit hem, men de skulle aldrig hända så jag får väl laga min egna mat sen.

men en irriterande sak som jag kom på nyss, och de är att jag slutar klockan 6 idag !! så när jag kommer härifrån ska jag direkt till skolan och ha data.  lyckliga mig ! men jag överlever. börjar bli ganska trött av att bara sitta. men jag klagar absolut inte. de är ju bara typ 5 timmar kvar :) men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sätter igång och gör mitt sjukt "jobbiga" arbete. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0