rena rama julafton

eftersom att det tar ett ganska bra tag att tapetsera så bestämde vi att vi gör de imorgon tidigt på morgonen istället. så de inte blir så sent osv. har iallafall målat klart i sovrummet (nästan) har en liten vägg kvar bara. har kommit hem precis. varit hos moster och lämnat deras bröllopspresent och fick även lite saker av dom från thailand :) lillebror kommer mest troligt hit och sover hos mig idag, tänkte fara till amanda och poggats 18 års fest men jag har verkligen inget sug och ingen ork alls. så jag tar hit lillebror och myser med han framför tvn ikväll.

här får ni bilder på vad jag fick av världens bästa moster och henrik :)


2 skit snygga ed hardy t-shirtar :)



små söta öronhängen :)


ett armband :)


och till sist men inte minst en svin söt klocka. tack <3



Kommentarer
Elin

fy fan vad snygga grejor :D

2010-10-02 @ 16:02:58
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0