these children learn from cigarette burns, fast cars, fast women, and cheap drinks.

är barnvakt åt min söta lillebror och min söta lilla skit hund. har haft en mysig kväll med ramlösa och kexchoklad + motorsågsmassakern. jag hatar den filmen, jag är lika rädd varje gång jag tittar den. och ändå envisas jag om att se den. men den här gången var de lillebror som tvingade mig att kolla den med honom. känner mig jävligt trött redan och ikväll blir de en riktigt tidig kväll. ska upp tidigt imorgon och tapetsera och för att jag ska orka med de måste jag få min skönhets sömn !

blir trist att sova utan min karl men jag får väl stå ut tills imorgon när han kommer hem igen :) nåväl. nu ska jag kika fejjan en sväng och sen lite bloggar. puss alla söta




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0