1 september

hinner väl med ett litet inlägg nu innan jag drar och möter ulli igen, hon har smittat mig så jag sitter här och snorar och har sjukt ont i halsen. kanske åker hem till lunch om de inte blir bättre, jag känner mig så jävla hängig också. börjar egentligen på 10 min men vi försov oss, så ulli måste promenera till skolan och jag måste möta henne så vi tar oss kanske till skolan vis 9 tiden först. jag känner mig grymt sliten idag, och de är jag också. vill helst bara hoppa under täcket igen och sova bort hela dan. men jag tar nog en powernap när jag kommer hem till lunch.

igår var jag och hämtade körkortsböckerna, kollade igenom lite snabbt och längtar så himla mycket till jag får de där jävla kortet. förhoppningsvis är de snart. nu ska jag borsta tänderna osv .. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0