85 dagar

kan ju börja berätta att jag fyller år om 85 dagar !!

riktigt längesen jag har varit såhär sjuk. har inte sovit en blund inatt för jag har haft så ont i hela kroppen och ont i halsen + hög feber. och min man är ju inte hemma och jag har inte sovit utan honom på flera månader så de var säkert därför också. han är ju på jakt och han har redan skjutit en älg efter att ha jagat i bara en halvtimme, jag är så stolt <3 tänkte gå till skolan idag iallafall fast jag är såhär sjuk. men jag orkar inte ta mig dit. har min första körning med körskolan imorgon klockan 9 på morgonen och jag hoppas verkligen att jag blivit lite friskare.

hade verkligen behövt diska, men de finns ingen ork för de så jag sparar de till senare eller imorgon. nu ska jag kika tv. puss


Kommentarer
lukes

God morgon! Allt bra? :)

2010-09-06 @ 09:12:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0