9 september

legat på latsidan när de gäller bloggen. men jag har inte haft något att skriva dom senaste dagarna. är fortfarande sjuk och har inte varit i skolan. fast i tisdags for jag och körde med bilskolan och de gick verkligen skit bra. jag var inte alls nervös och jag fick beröm av leffe också ;) sen drog jag på student möte och efter de åkte jag hem.

har sovit hos mamma sen i tisdags okcås, är barnvakt för dom är i sthlm. men dom kommer hem idag och de ska bli så skönt att åka hem till lägenheten, för de behövs verkligen städas och diskas. ska till skolan imorgon också, för då har min feber förmodligen gått över. nu ska jag läsa lite i körkortsboken . puss


Kommentarer
elin kärlek♥

jag har med haft piercing i medusa:D

2010-09-09 @ 23:18:16
URL: http://elinamour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0