fondvägg

har helt glömt bort att fota massa saker i lägenheten som är nytt. tvbänken tillexempel .. håller nu på att måla fondväggen, den är så himla stor och de är riktigt jobbigt. men de går framåt. jag är snart klar med halva. tog bara en liten paus för jag håller på att svettas ihjäl. tog en före bild och sen när de är klart tar jag en efter bild också så ni får nog bilderna ikväll :) min man har åkt tillbaka till byn för att jaga, vad tråkigt de var när han åkte på morgonen. tur att de bara är 1 vecka kvar nu. imorgon är de skola, har varit sjuk hela veckan och de känns som att jag har missat en massa, men imorgon ska jag gå. även fast jag är lite sjuk ännu. har körning igen på körskolan på tisdag och jag längtar ! jag tyckte de var skit roligt :)

ska ut och promenera med therese idag också. de känns himla skönt att äntligen komma igång och de är mycket roligare nu när therese bor så nära för jag hatar att promenera ensam. de är inge kul alls ! nu måste jag gå och fortsätta. ni får bilder sen. puss !


Kommentarer
Kimmy

Ville bara önska dig en toppen dag! :) Allt bra med dig?

2010-09-12 @ 13:05:32
URL: http://kimmyy.blogg.se/
Anneli

Vi har också gjort om hela mitt och Peters gemensamma rum, har glömt bort att ta bilder och visa :) Får göra det imorgon, tack för påminnelse ^^

2010-09-15 @ 16:49:23
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0