friday

tog en promenad igår och tog med mig kameran, fick dock inte så många bilder för batteriet tog slut. men några blev de iallafall :) min man kom även hem igår, men åkte på morgonen igen. trist ! har hållt på med älg kött i flera timmar igår kväll, eller jag satt mest bredvid och tyckte de såg kul ut. magnus fick arbeta ;)

underbart med helg ! den här veckan har gått jävligt fort faktiskt. skönt :) ska umgås med therese hela kvällen gissar jag. vi ska väl ut och busa på stan som vanligt. men jag ska först till mamma och äta middag, hon tyckte synd om mig som inte har nå mat här hemma =) nåväl.. här får ni lite bilder iallafall. puss








mysigt va ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0