lycklig tjej

idag behövde jag inte gå skola till kl 6, lycklig tjej ! tur var väl de för isåfall hade jag precis kommit hem. de är först nästa torsdag jag behvöer vara så länge så tills dess ska jag bara njuta av alla dagar när jag slutar tidigt :) var så himla trött idag när jag kom hem från skolan så jag har legat och sovit skit länge. nu håller min duktiga karl på att tömma sovrummet, sen ska vi åka ner till mamma och sno lite spackel så jag kan täcka igen alla tusentals hål som finns på väggen innan jag sätter igång och målar. men de får bli först imorgon :)

ikväll är de idol i vanlig ordning, efter de blir de en promenad med therese. men nu måste jag gå och kolla vad som finns hemma och försöka kocka ihop lite mat. min mage skriker !


Kommentarer
Fröken M

tack snälla ! Hoppas allt är bra med dig ! Kram :)

2010-09-30 @ 19:35:39
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0