meningslösa måndag

tänkte måla listerna i tvrummet svarta, men dom listerna är verkligen från 1800-talet och ser förjävliga ut så jag sket i de. köper nya lister nästa vecka istället :) ska strax på stan med therese en sväng, sen går vi och promenerar och sen sticker jag hem och tar en lång dusch och ligger framför tvn resten av kvällen. funderar på att ta en fotorunda idag också, känns som att min kamera bara har legat och dammat ett bra tag nu, så idag får de komma till användning :)

nu ska jag ringa therese. ni får väl kanske bilder ikväll :) och jag vet att jag lovade bilder på fondväggen men dom åker in samtidigt. puss


Kommentarer
Emelie

Upp med bilder och blogga mer Evelina ! :)

Vill se uppdateringar nu ;)

2010-09-15 @ 14:06:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0