reebook easytone

var och köpte mig ett par skor idag reebook easytone och dom var inte speciellt billiga men helt klart värda alla pengar. (pappa betalade iallafall så ;) dom är så himla sköna och de sägs ju att dom funkar riktigt bra. så jag får väl se om jag vaknar upp imorgon med jordens träningsvärk. men de är bara bra. för nu ska jag köra igång med träningen på riktigt. vill verkligen gå ner i vikt och mitt mål är väl att gå ner några kilo iallafall innan jag fyller 18. och de är 80 dagar dit så jag ska göra mitt bästa.

jag var ute och promenerade med therese igår i 40 minuter, ska strax ut igen. ska promenera nu varje dag. försöka iallafall :) nu ska jag pussa lite på min karl och sen ringa min tjej. puss


Kommentarer
Sveinunggunn

Awesome site!

2011-02-28 @ 11:11:15
URL: http://sveinunggunn.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0