regn regn regn

jag hatar regn ! .. jag vet att jag har lovat er en hel del bilder , men jag har inte orkat ta mig ut och fota dom vackra träden. fy på mig ! idag fick vi sluta till lunch, underbart eftersom att jag inte hade någon ork alls att gå till halv 4. när jag kom hem gick jag och therese direkt och knallade en stund och sen for vi på bilskolan och jag testade göra ett prov. de gick hyfsat bra för att inte ha pluggat nått nästan. nu sitter jag bara här och tar det jävligt lungt :) ska strax diska och sen hoppar jag i duschen. ikväll åker vi väl ut på stan som vanligt och busar, kanske tra med mig kameran då ;)

nu ska jag kika lite bloggar och såklart fejjan som vanligt. puss


Kommentarer
elvira

Hej! Har läst din blogg flera flera gånger, och tycker den är jätte bra och rolig att läsa. Du kanske tycker det är konstigt att jag bara skriver det mitt i allt, men jag ville att du skulle få veta det :p ska lägga till dig på bloglovin nu, så du vet vem det är som följer dig! Tack för en superbra blogg, och fortsätt blogga som du gör! :)

2010-09-15 @ 16:02:09
URL: http://elvirast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0