sjuk och trött as hell

hade faktiskt jätte kul igår, synd att kvällen slutade så tidigt för mig. haha ! :) först var jag och käkade köttsoppa hos mamma, sen kom susanna hit till gällivare för hon hade så svårt att andas så jag följde med henne till akuten, blev sittandes där hur länge som helst men jag hade mitt egna lilla party och satt och drack inne på rummet .. hann dricka upp hela min 70is innan vi fick åka därifrån. jag stack vidare till nathalie och fortsatte dricka där, lite tårar rann ner under kvällen för jag så jävla känslig i fyllan. men jag hade underbara människor omkring mig iallafall :) sen kom min man och hämtade mig på kvällen, for på manuella och hämtade pizza sen hem. på morgonen hade jag ingen bakis faktiskt (har förresten aldrig bakis) men jag kände mig slö och sliten som fan, hade så ont i halsen också så jag kunde inte prata. hoppade i duschen så jag kände mig som människa igen. sen har jag legat och sovit framför tvn i 2 timmar.

har åkt på en rejäl förkyldning också. ont i halsen, feber och snorar som fan :/ och min man har åkt till byn för imorgon börjar jakten, hade gärna följt med men jag har barnvakt tisdag, onsdag och torsdag så de sket sig. jag längtar tills han kommer hem igen så jag får pussa på honom ! tog även en hel del bilder igår men de tar år och dar innan dom laddas upp här på bloggen så ni får kika på min facebook om ett tag istället ! :) nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska fortsätta knarka halstabletter och alvedon. hoppar nog i soffan under täcket och kikar en film. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0