skol arbete ..

måndag igen. helgerna går alldeles för fort och veckorna alldeles för sakta ! min man kom hem i lördags, som jag har längtat :) vi har mest tagit de lugnt, suttit hemma framför tvn och bara myst. jag är så glad att han är hemma igen. funderar på vad jag ska göra idag, har ett svenska arbete som jag måste skicka till min lärare IDAG så de kanske är dags att sätta igång, men ni vet facebook.. och jag måste göra arbetet på datorn så de lär väl ta hela dagen. och ikväll är de väl ingenting bra på tv som vanligt ? idol borde vara måndag-fredag. ska iallafall ta hand om mig själv idag. måla naglarna,smörja in mig, fixa ögonbrynen osv osv ..

på fredag är de begravning, min älskade farmor. de kommer säkert vara jätte fint <3 men nu ska jag börja med de här så jag kanske blir klar nångång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0