spöregn

kul att de spöregnar ute, jag hatar regn !

är så grymt sugen på att beställa nya kläder,men jag har fan inte råd. jag har så mycket annat som ska köpas och betalas den här månaden som jag måse prioritera först. fan också ! men ett par leggings och en skön kofta kanske jag klickar hem.

sitter här och väntar på bättre tider, min man kommer väl hem snart och lite senare ska jag följa med sandra när hon ska tatuera sig :) måste även hinna förbi colorama idag också, för vi måste bestämma oss för vilka tapeter vi ska ha i sovrummet och de är inte de lättaste. och tapeter är fan sjukt dyrt också :O jag vet att jag vill ha en brun hall iallafall, och jag har hittat sjukt snygga tapeter också som jag SKA HA. kosta vad de kosta vill ;)

nu ska jag läsa lite bloggar . puss


Kommentarer
Axelmichelle

Perfect work!

2011-04-26 @ 22:18:16
URL: http://axelmichelle.blogh2o.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0