älskade hjärtat ♥

Du är tillsammans med? - magnus
Hur gammal är han/hon? - 23
När fyller han/hon år? - 21 augusti
Vart bor han/hon? - malmberget
Vad heter gatan? - välkommagatan
Ögonfärg? - gröna

Har han/hon piercat sig någon gång? - nej
Har han/hon druckit? - ja
Har han/hon rökt? - nån gång har de väl hänt
Har han/hon några syskon? - ja
Isåfall, vad heter dom? - daniel och per
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - köpa en ny bil tror jag
Har han/hon någon fobi? - inte vad jag vet
Är han/hon beroende av något då? - bilar ? hehe
Är han/hon envis? - ganska
Vad gör han/hon på helgerna? - umgås med mig, byn ibland osv ..
Beskriv honom/henne med två ord? - underbar och snäll
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - absolut !

Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att han var så himla fin på alla sätt.
Föll du för honom/henne direkt? - ja nästan
Älskar du honom/henne? - antagligen
Har du roligt med honom/henne? - jadå :)
Skulle du kunna bo med honom/henne? - jag gör redan de
Vet du någonting om honom/henne? - allt typ ?
Har du gjort ett sugmärke på honom/henne? - jo typ en gång just i början
Säg ett ord du känner för honom/henne? - kärlek !
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - oj han säger varje dag hur vacker jag är och hur mycket han älskar mig. de är lika mysigt varje gång !
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - allt !

Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? - vi bor ihop, så nä
När blev ni tillsammans? - 2 juli 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? -10 månader i maj
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? -ja lite grann
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - allt möjligt
Har ni sovit över hos varandra? - aah
Har ni bråkat någongång? - Det hör till
Vem håller fjärrkontrollen? - båda 2
Vad har ni gemensamt? - öh, kommer inte på nått
Har ni samma åsikter om saker? - ja ibland
Planerar ni framtiden ihop? - jo
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 1 vecka tror jag
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - jag hoppas och tror på ett föralltid, men man vet ju aldrig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0