de är fest i hela huset

sorry för sen uppdatering ni som bryr er, om någon gör de ? hehe nåväl så har jag precis kommit hem. varit på jobbet (usch, fy och blä) för de stället. ångest av att bara tänka på de. efter de drog jag förbi mamma och sen förbi pappa på en kaffe. åkte därefter till garaget och tvättade 240in vilket var jävligt onödigt när magnus ska köra pappa till byn imorgon, den lär ju inte vara fin efter han har kört skogsväg. jag är iallafall nöjd när jag får köra c70in till jobbet :) love it ! nu tänkte jag hoppa i pyjamasen, kanske koka lite te och sen invänta big brother ! puss

har ni förresten hört bigbrother låten vs basshunter. den är rätt skön faktiskt, lyssna ! :)

http://youtu.be/agePHpuDFt0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0