en funderare

ganska mycket som snurrar i min skalle just nu.. funderar mycket på framtiden och hur den kommer se ut. snart springer jag ut som en glad jävla student men trots de måste jag tillbaka till skolan och plugga upp matten ett fjärde år. hur kul är de på en skala ? de är så när man är så jävla dum och glider på en räkmacka i skolan. sån jävla ångest ! och efter jag klarat de då ? vad ska jag jobba med ? alla tjatar om de där jävla lk, jag är inte sugen på att jobba där. sjukt bra betalt, men man måste ju trivas också.

jag vill plugga till sjuksköterska, därefter till barnmorska. funderar även på lastbilskort. hade varit kul att vara polis, eller ambulansförare. eller psykolog ! men de krävs höga betyg, inte min grejj alltså. vill jobba med människor iallafall. åååååh vars ska de här sluta ? får fan panik. nu lägger jag mig under täcket, raderar framtiden en stund och bara lever i nuet. blir galen snart !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0