.............

då är de återigen fredag. har precis fixat mig klar och nu väntar jag bara på att få gå till skolan. mellan 11 och 1 ska vi sitta och sälja biljetter till studentfesten som är på lördag, och efter de slutar jag så de blir en ganska skön dag :) idag har jag inga planer alls på vad jag ska göra, kanske springer på stan och kikar om jag hittar nått till imorgon. jag är sjukt taggad ! har inte varit ut på jag vet inte hur länge, de kommer nog bli kul :)

igår jobbade jag, var ganska slappt och långtråkigt men de gick jag bra och jag trivs faktiskt där, personalen är jätte gulliga mot mig och jag hoppas jag får lite vik då och då där :) testa på lite nytt är ju aldrig fel. nu tänket jag borsta gaddarna och sen börja bege mig. see you !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0