gäääääääääsp

vad trött jag är. tur man är ledig ;) tänkte gå till skolan strax med en uppgift bara och sen får jag se vad dagen erbjuder. är sugen på att hitta på nå skojjigt idag ! men vad gör man här i gällivare ? ingenting .. it sucks. men tar väl en promenix kanske :) måste även lämna in min tid rapport idag, så jag får min lön. wooop ! kan knappt vänta.

igår åkte vanessa ut ur huset och de var nog på tiden, i början gillade jag henne starkt och tyckte hon var cool men med tiden satt hon fast med sonia alldeles för mycket och hon blev tråkigt. jag visste såklart att inte patrik åkte ut eftersom att han håller på med madde och sveriges befolkning vill ju ha lite sex, lite action i tv. usch ! hoppas madde ryker nästa vecka ;) nog snackat om de. ska fixa mig och sen gå. puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0