grattis elin ♥

idag fyller världens bästa elin jatko år. grattis gumman ! ♥

har precis vaknat och tänkte slänga i mig lite frulle snart, vid 10 ska jag iväg på badhuset med lillebror och sen måste jag fara och köpa påskägg, påskharen kommer ju snart och gömmer ägg åt min älskling, så han ska få leta. hehe jag är så mogen :) annars har jag inga planer idag, ser ut att vara lite halv kasst väder, hoppas de vänder. har fått lite pengar idag. yes ! måste förbi banken också !. nu ska jag gå och äta. puss


Kommentarer
elin

aaw tack gumman <3

har inte haft en dator på huur länge som helst därför jag inte har sett :)<3

2011-04-26 @ 11:12:20
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0