irriterad !

fan vad irriterande, fick erbjudande om att jobba hela påskhelgen 22-23 och 24 dubbla skift. fatta vad mycket pengar jag hade fått ! jag skrev ja och allt sånt och sen kommer ju självklart ett sms att någon annan blivit tilldelad skiften. ska fan åka och spöa dom som tog dom :) jag som behöver pengar, förmodligen mer än någon annan ! jag går faktiskt skola och kan bara jobba ibland, de gör inte dom som jobbar där. dom kan fan offra en helg till mig :( hehe nu fick jag gnälla lite. klockan är halv 9, vad jag gör vaken de vette tusan. kanske blev så upprörd över jobbet, hehe :) jag tänkte att jag inte orkar somna om. då kan jag kliva upp och fixa mig i lugn o ro. men de slutar ju oftast med att jag sitter här i sista stund.

har förresten hittat en balklänning, wooop ! vet ännu inte om de blir den,men jag beställde den och sen får jag ju se om den sitter bra och sånt. annars får jag fortsätta leta :) börjar pirras i magen av längtat. nu ska jag kolla vidare och sen halv 11 gå till skolan. puss !




Kommentarer
elin

jag vill hjäääälpa

2011-04-12 @ 10:15:57
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0