jävla skit verkstad

jag hatar skolan, helst av allt hatar jag verkstan. kurre är så värdelös på att förklara så de är fan inte ens någon idé att han kommer in hit och gör de heller. för jag fattar noll ! och ändå fast jag säger de så förklarar han lite, sen går han. jag fattar fortfarande noll. nu förväntar han sig att jag ska göra klart ett program till maskinen. men jo tjena, de kan han ju fet glömma. de kommer aldrig gå. jag är så less ! klockan är snart halv 12, vilket innebär lunch. som vanligt är de skit mat i skolan och jag orkar inte gå hem för då fastnar jag där hemma och kommer inte tillbaka hit. är så sjukligt trött fortfarande ! kommer nog ändå lyckas slockna hit i datarummet, de är så tyst här inne och man får hjälp sisådär 1 gång på 2 timmar. nu ska jag sluta tjata om de och fortsätta se duktig ut tills han kommer nästa gång :) tjing !



Kommentarer
tony

haha jaa det är ju billigare och närmare också ;)

2011-04-13 @ 15:21:26
URL: http://tonkam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0