jobb 08-16.30

idag åkte jag på jobb, tacka gud för de. i need money ;) hellre de än skola iallafall ! klokcna är bara 10 över 7 så jag börjar väl rulla mot jobbet 20 i kanske, tänkte döda lite tid här på internet då som vanligt .. hur som helst är de redan onsdag, min fina är sjuk ännu och ligger hemma och jag vill helst bara stanna och krama honom men de går säkert fort till halv 5 :) jag ska för första gången på ett nytt ställe, hemtjänsten. åka runt i en bil till folk, lite kul att testa på nått nytt :) sen efter jobbet blir de väl inte allt för mycket gjort, kanske hälsa på therese :)

och imorgon på morgonen har jag tandläkaren. åååh kill me ! jag vill inte dit. men lika bra att passa på nu när de är sista gången gratis, kommer ju aldrig ha råd att fara när jag blir äldre. men jag hatar ju att laga hål och jag vet att jag har hål. hoppas de bara är ett.




tänker bara på den här filmen när jag ska dit. har själv inte sett den, jag tror inte jag vågar. kanske efter att jag varit hos tandläkaren ! men jag har iallafall hört att den är svin äcklig. någon som sett den ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0