lite shopping

ja jag vet att jag borde sitta hemma när jag varit hemma från skolan, men who cares ? lite shopping gjorde mig genast friskare. kom hem med lite hår grejjs, ett nytt diskställ och sen ska jag fara och köpa en säng. kan inte bli bättre, när lönen kommit och allt. måste verkligen beställa lite kläder för de behövs ! synd att allt är så dyrt hela tiden. har lust att kasta allt i en sopsäck och sen shoppa loss, men vilka pengar ? måste ju även lägga en del i sparkontot så man får åka iväg sen när man har råd. orkar inte sitta och glo här i gällivare. jag dör ! ska nog bara önska mig pengar i student present, de är ju de bästa att få. nu tänkte jag montera mitt fina diskställ och plocka undan lite. sen får jag se om jag vågar mig ut på ballkongen eller om man blåser iväg, tur att de är inglasat iallafall ;) puss !


Kommentarer
lovisa

Vad händer på valborg?:)

2011-04-28 @ 13:01:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: aaH:) jag vet inte!

2011-04-28 @ 16:20:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0