pluggarn

sitter och pluggar lite här i skolan, känns inte sådär jätte roligt men de måste ju göras. tror dock inte att jag får så bra på provet men ig är ju ett betyg ;) nä jag ska göra mitt bästa ! så ser vi ju ..har pluggat konstant sen jag kom hit. i en timme alltså, de är inte likt mig. hatar att bara sitta och läsa, så nu tar jag en paus och sen kör jag tills klockan 10 när de är dags. en annan rolig sak som jag kan trösta mig med är att min studentmössa har kommit, som jag längtat !! dom flesta på skolan har fått sina mössor för längesen, men eftersom att jag beställde senare är dom så har min mössa kommit först nu. jippi :) så efter provet springer jag och hämtar dom. sen får jag fara hem. underbart !

klockan 1 ska jag ju på möte, och sen fara och kika på en säng. tänkte göra de redan i tisdags men de har inte blivit så idag ska jag :) annars händer de väl inte så mycket annat. ska bara mysa på idag, för sen väntar jobb lördag-söndag. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0