tonight i'm fucking you

idag är de lördag, vilket betyder utgång för min del. är ett tag sen jag var ut på krogen så de ska bli ganska kul att träffa folk och umgås med mina fina vänner. jag hoppas magnus följer med också ! de hade varit ännu roligare. igår skulle jag vila en halvtimme från 7 till halv 8, magnus skulle väcka mig men kom in i sovrummet halv 10 och sa "du har sovit jätte länge nu" fan också ! så hela kvällen blev förstörd, kikade lite big brother, sen gick jag och duschade och sen gick jag och la mig igen.

dragracing i tjotti idag, är sugen på att fara och börja dricka redan nu på dan. men jag tror jag skippar de, åker o hälsar på mamma och tar de lugnt tills ikväll :) nu tänkte jag hoppa i kläderna och sen bolaget. puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0