torsdag och nationella prov

idag är de dags för den skriftliga delen i nationella, börjar faktiskt bli lite nervös. men jag tror de ska gå bra, jag tycker om att skriva och när de gäller sånt så brukar jag lyckas få bra betyg :) de löser sig sa han som sket i badkaret.

ingen aning om när jag slutar idag, börjar 8 och nationella pågår ända till 2 men man får gå när man är klar. så jag får se :) annars händer de väl inte så mycket idag. en promenad står på schemat och sen ska jag även försöka hinna med att riva hallen lite smått, för vi ska tapetsera. sen ska vi även förbi svärmor idag också :) nu tänkte jag borsta gaddarna och sånt innan jag knallar iväg. håll tummarna för mig nu !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0