baby köttfärs

just kommit hem. har käkat "baby köttfärs" som jag så fint kallar de, och makkisar. så himla gott fast nu är jag proppmätt så ska nog lägga mig och vila en stund. imorgon jobbar jag kväll, ska bli väldigt skönt att få sova ut på morgonen för dom här två dagarna som jag jobbat förmiddag har varit hemska. så jäkla trött jag är ! men dock inte lika trött som man var när man klev upp till skolan, då var man för trött. knäppt de där ;) men jobb är annat, jag vill jobba. förresten så kom jag in på komvux, man kan väl säga att jag är glad men ändå inte för jag vill inte sätta mig i skolbänken åter igen. tur att de bara är ett ämne :) nu ska jag slå igång en film och vila.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0