du & jag ♥

magnus åkte till byn igår tidigt på morgonen och jag saknar honom nå fruktansvärt mycket. förut när han har åkt iväg så har jag såklart saknat honom hela tiden, men just nu saknar jag honom extra mycket ! jag hoppas han kommer hem en sväng innan älgjakten kör igång på måndag, för sen har han väl inte tid. kommer dö om jag inte får träffa han på 2 veckor :o hemskt att man kan sakna någon såhär mycket. känns som att jag inte träffat honom på jätte länge. de blir så tomt när man sover med varandra varje natt och är mycket med varandra på dagarna.

jag älskar killen bara mer och mer för varje dag som går. han är de absolut finaste som finns och jag vill aldrig leva utan honom, helt ärligt. jag skulle aldrig klara av de. han har allt man kan önska sig, ett hjärta av guld och han bryr sig så otroligt mycket. han finns alltid där, när jag än behöver honom. och jag behöver aldrig säga något eller ens kolla på honom, så vet han att jag är ledsen. han kan läsa mig som en öppen bok ♥ han har verkligen tagit mitt hjärta med storm, han visar varje dag hur mycket han älskar mig och är noga med att berätta de. jag blir lika glad varje gång han säger dom 3 fina orden. jag önskar mest av allt att vi kommer hålla ihop förevigt, jag vet inte om de finns något "förevigt" men om de gör de, så hoppas jag att de kommer vara vi 2 livet ut. för jag vill att han ska bli pappa till mina barn, och jag vill att de är han som jag säger ja åt i kyrkan. min fina kille ♥ du betyder allt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0