Det är inte så att jag tycker att du är otroligt fin
Det är bara det att alla andra är så himla gråa i jämfört med dig

Det är inte heller så att jag gillar ditt vackra leende
Solen skiner bara lite mer just då

Det är absolut inte så att jag gillar att stå nära dig
Det är bara det att jag ryser av välbehag av din blotta närvaro

Det är definitivt inte så att jag tycker att du luktar så otroligt gott
Jag bara gillar att ligga mot ditt bröst och sniffa lite på dig

Det är sannerligen inte så att jag gillar ljudet av din underbara röst
Det är bara det att jag gillar att lyssna på dina urdåliga skämt

Det är verkligen inte så att jag alltid längtar efter dig
Jag bara räknar varenda sekund tills jag får träffa dig igen

Det är inte så att jag är kär i dig
Jag bara avgudar marken du går på


magnus ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0