fullt upp

klockan är halv 12 och jag tänkte fara på stan en sväng och kolla lite, på jysk och kolla en bryå och på dollar och kika förvaringslådor iallafall =) men de får bli senare. sen ville min fina vän susanna hitta på något så de blir nog så. magnus åker till byn idag och blir borta ganska länge, så jag ska försöka göra iordning datarummet så jag har någonting att pyssla med :) ska även på colorama och kika tapeter idag eller imorgon. har fruktansvärt ont i magen just nu så ska nog knarka lite ipren och lägga mig här på soffan en stund. vi hörs sen !


Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-29 @ 18:57:58
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0