i mitt sagoland



hur vet man att man är kär ? de är faktiskt inte alltid de lättaste. är de när de flyger fjärilar i magen och man är glad jämt och ständigt direkt man tänker på personen ? kär-lek. de underbaraste som finns men ibland de värsta. för mig betyder kärlek allt. jag älskar känslan av att vara kär. vissa blir kär lättare än andra, jag har ganska svårt att bli kär. men om en person är extra snäll och gullig mot mig så tycker jag fort om dom. men jag kan inte påstå att de går fort att bli kär, inte för mig iallafall. alla är olika :) jag har väldigt svårt att lita på folk, helst killar,så för mig är de jobbigt att förälska mig i någon. jag vill inte släppa in dom i mitt liv för mycket, för jag är livrädd att bli sårad. de kan ta flera månader, upp till år innan jag kan helt och hållet lita på en kille. än idag litar jag inte fullt ut på magnus även fast jag vet att han aldrig skulle kunna göra mig illa, aldrig någonsin såra mig. jag vet de. men jag kan inte roför att de är såhär, jag kan bara inte lita på honom för mycket. jag tar hellre de säkra,före de osäkra.


för mig är kärlek just nu underbart, de finaste som finns. att veta att de finns en kille som älskar en så himla mycket och som gör allt för att man ska må bra. jag är ingen lätt person att leva med, jag är jävla satmara helt ärligt. jag är hemskt svartsjuk och kan bli sur av bara tanken. och de går ju tyvärr ut över mitt fina hjärta ♥ jag förstår absolut inte hur han orkar. och jag är så himla tacksam att han gör de. jag lever i en sagovärld när jag är med honom, allt känns overkligt. vad har jag gjort för att förtjäna en sån fin kille ? utan honom skulle allt rasa, och jag skulle nog aldrig orkar kliva upp igen. jag hoppas på ett föralltid ♥

vad är kärlek för er ?


Kommentarer
Evah

SV: Åh tack så mycket :)



Åh vad sant det är det du skriver! så är det för mig med. Jag är så jävla rädd för att bli sårad... Det är sjukt.. Men känslan av att bli det gör så ont, så man helst vill bli av med alla känslor :( Kändes nästan som jag själv skrivit texten ju... Jag känner verkligen igen mig.



Men kärlek för mig är att veta att någon finns där, att någon älskar en för den man är :)

2011-08-17 @ 00:33:55
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0