om sanningen ska fram

städar för fulla muggar här hemma. sitter och inbillar mig att magnus är påväg från jobbet ... men han har ju semester och är dessutom inte ens i stan :( jaja. kollade just på klockan och tänkte ringa och fråga vars han höll hus. för han är alltid hemma klockan 3 :) men verkligheten hann ikapp mig. som tur var, han hade trott jag var knäpp om jag ringde. sitter och lyssnar lite musik, och tänkte flytta min röv till köket och fortsätta städa.

som jag nämnde i listan som jag gjorde tidigare idag så drömde jag att jag fick en son inatt, minns inte vad han hette men de var typ malte eller nått sånt. den var hemskt verklig och jag var sjukt lycklig. verkligen en underbar dröm och ni kan ju gissa om mitt barn sug ökade efter de? har drömt ganska mycket såna drömmar, och varje gång jag drömmer får jag en son. och jag har alltid trott att mitt första barn blir en son så den som lever får se så att säga. jag hatade iallafall verkligheten när jag vaknade och insåg att inte min lilla malte låg bredvid mig, och inte min älskling heller. jaja nåväl. nu ska jag städa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0